2013年9月17日 星期二

Fraxel Restore

我面部皮膚嘅毛孔同凹凸洞一直困擾左我好耐.  聽過果酸換膚好WORK,不過DOWNTIME比較長。 上兩星期偶爾發現呢種LASER可以幫到手, 我好心急, 做左些少資料搜集後就馬上BOOK浸會醫院皮膚科做FRAXEL LASER.  我選佢地, 因為聽講佢地好細心. 

見醫生後先了解到FRAXEL有分RESTORE 和REPAIR.  REPAIR係比啲情況比較差嘅.  例如好多好深皺紋, 或凹凸洞又多又深嘅, 復原時間須要耐啲.  而我嘅情況醫生建議我用RESTORE, 痛嘅程度亦比REPAIR為低. 














簽好呢份程序須知, 姑娘幫我影相後教我點搽麻醉藥. 














我只係做局部.  搽麻醉藥後30分鐘左右便可以做喇.  好緊張呀!!!



過程10分鐘左右, 做時唔覺痛,但做完覺得好熱都幾痛。 不過頂得住。









返到屋企,不出兩小時就唔痛喇。  又影下相先。  小小腫腫, 小小紅紅, 又幾好睇:)











新增說明文字
DAY 2, 好似晒傷左咁。 不過沒腫, 可以照常上班。

沒有留言:

張貼留言