2012年10月3日 星期三

南丫島 Concerto Inn 興牛一

首先, 要為十月一日南丫島撞船事件的死難者和家人送上祝福!
發生左一件咁傷痛嘅事, 我有D唔想去南丫島.  不過實在唔想放棄比左CONCERTO INN D訂金. 加上今年四月去過CONCERTO住一晚, 一直都好想再去.  因為呢個地方比我好有度假FEEL.

十月二日去到南丫島, 見到隻破船.  我沒影相呀, 好似唔太appropriate. 
不如影下响南丫島呢位強國女遊客衣著好"潮".  涼鞋襯襪, 古裝手袋, 小白裙. 
 

又在一次坐响個小花園, 傾下計, 等食飯. 

夠鍾食飯喇!  我BOOK 左响CONCERTO食我最愛嘅打邊爐.

須然食物一般, 不過環境好好呀. 


一面食打邊爐, 一面聽到海浪聲.   好浪漫呢.
瞓左一晚之後先記得影下間房.  其實今次黎CONCERTO INN沒上一次咁開心.  間房收費成千蚊, 但比張咁嘅床, 彈弓散晒, 有D下陷, 瞓得好唔舒服呀. 

返香港LU, 夜晚重有飯局呀  打邊爐, 正呀!

沒有留言:

張貼留言